چیلر جدید بلوباکس جایزه ACR News Award (بریتانیا) را برای محصول جدید خود با نامOMICRON Zero به عنوان "بهترین پمپ حرارتی منبع هوای تجاری سال 2024" دریافت کرد.

این جایزه برای سومین سال متوالی، پس از TITAN Sky Hi HP در سال 2022 و GEYSER Sky R0 در سال 2023، موفق به کسب این جایزه ارزنده شد.چیلر جدید بلوباکس انتخابی استراتژیک در رابطه با استفاده از پروپان 0 GWP را تأیید می کند که منجر به ایجاد نسل جدید شد. واحدهای مبرد طبیعی "صفر" در سال 2023 و در کمپین فعلی "ماموریت صفر انتشار"توسط بلوباکس وارد چرخه تولید شد. 

در بیانیه این موسسه آمده است که این جایزه به طراحان و مهندسان الهام گرفته بلوباکس به دلیل مدیریت محصول، مدیران منطقه ای، اپراتورهای خط تولید ماهر (و "صنعتگران") و همه کارکنان درگیر در تولید این محصول تقدیم می گردد، این چیلر با گواهی Eurovent در بازار عرضه شده است. چیلر جدید بلوباکس با راه حل های منحصر به فرد با تکنولوژی بالا، قادر به  فعالیت  بدون هدر رفتن انرژی است. 

همچنین کمپانی بلوباکس طی بیانیه اعلام کرد : ما مفتخریم که برای محصولات و راه حل های خود شناخته شده و مورد قدردانی قرار می گیریم و حضور واحدهای بلوباکس  را در بازار رشد کلیدی تثبیت می کنیم. ما مشتاقانه منتظر ادامه ارائه محصولات پیشگام به مشتریان خود هستیم که نیازهای آنها را برآورده می کند و فراتر از انتظارات آنها است. 

شما می توانید جهت مشاوره و خرید چیلر های بلوباکس با کارشناسان رستاک تجارت (نماینده انحصاری بلوباکس در ایران) تماس حاصل فرمایید.