چیلر سانتریفیوژ آب خنک کریر AquaEdge 19DV  اکنون دارای گواهینامه الزامات لرزه ای است.

چیلر کریر 19DV جدیدترین چیلر از سری چیلرهای کریر است که توسط دپارتمان دسترسی و اطلاعات مراقبت های بهداشتی کالیفرنیا تایید شده است. همچنین این چیلر جدید بر طبق قوانین بین‌المللی ساختمان، آیین‌نامه ساختمان کالیفرنیا و الزامات صلاحیت لرزه‌ای (آزمایش لرزش) که در اوایل سال جاری توسط یک آزمایشگاه خارجی انجام شد، ارائه می‌شوند. چیلر کریر 19DV هم برای نصب در سطح زمین و هم برای نصب در بالای زمین گواهینامه دریافت کرد.

کریر 19DV به گونه ای طراحی شده است که بتواند در برابر یک رویداد لرزه ای مقاومت کند و همچنان همانطور که مشخص شده است کار کند. این امر برای مالکان و مدیران ساختمانی که در مناطقی با فعالیت لرزه‌خیزی بیشتر زندگی می‌کنند یا باید از قوانین سخت‌گیرانه‌تری پیروی کنند، آرامش خاطر ایجاد می‌کند. این آزمایش طراحی قوی، تطبیق پذیری باورنکردنی و رویکرد تمام سیستمی 19DV را برای خنک کردن کارآمد نشان داده است و می تواند در برابر یک رویداد لرزه ای مقاومت کند.

کریر 19DV با ظرفیتی از 350 تن تا 1150 تن در دسترس است و از مبرد با پتانسیل بسیار کم گرمایش جهانی ~ 1 استفاده می کند. چیلر برای به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی طراحی شده است و در عین حال کارایی پیشرو در صنعت را برای طیف گسترده ای از کاربردها ارائه می دهد. همچنین "خنک کردن رایگان" را ارائه می دهد، یک استراتژی برای اعمال نفوذ دمای طبیعی هوا، که می تواند منجر به صرفه جویی هزاران دلاری در سال در انرژی و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری و فضای مکانیکی اتاق شود.

کریر خطوط تولید متعددی را ارائه می دهد که دارای گواهی لرزه ای هستند، از جمله چیلرهای آب و هوا خنک و سیستم های اسپلیت.

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان رستاک تجارت تماس بگیرید.