کمپانی کریرچیلر جدید اسکرال خود را معرفی کرد. کریر در مراسمی از راه اندازی خط تولید چیلرهای هوا خنک ماژولار سری 30RB را اعلام کرد. این محصول به طور دقیق برای برآورده سازی نیازهای پویای بازار خاورمیانه معرفی و عرضه خواهد شد. چیلر جدید کریر ویژگی های نوآورانه ای در بهبود راندمان خنک کنندگی و پایداری ایجاد کرده و مناسب استفاده در بخش های مختلفی است.

کریر بیش از 35 سال است که مرکز تولید خود را در شهر گوروگرام، هند راه اندازی کرده است و بر تجهیزات تجاری از جمله چیلرهای تراکمی (چیلرهای هوا خنک و آب خنک) و تولید فن کویل تمرکز دارد. کمپانی کریر با تعهدی تزلزل ناپذیر به تولید محلی، بطور مداوم بر نوآوری های جدید صنعت تهویه مطبوع سرمایه گذاری می کند. چیلر اسکرال ماژولار سری 30RB کریر که اخیراً رونمایی شده است، گواهی بر این تعهد است و راهکاری قابل اعتماد و کارآمد برای فرآیندهای خنک کننده و سرمایشی ارائه می دهد. این محصول با تمرکز ویژه بر نیازهای فرآیندهای مختلف صنعتی، نقش مهمی در حمایت از "ابتکار تولید محلی" دولت هند دارد.

چیلر اسکرال ماژولار کریر Carrier که به طور خاص برای شرایط آب و هوایی مختلف در هند طراحی شده است، استاندارد جدیدی را برای تطبیق پذیری و عملکرد تعیین می کند. چیلر جدید کریر با قابلیت ترکیب تا 16 واحد در یک ماژول، عملکرد یکپارچه و مناسبی را ارائه کرده و عملکردی بدون وقفه را در محدوده دمایی وسیع 10 درجه تا 48 درجه سانتی گراد تضمین می کند که در نتیجه راندمان خنک کنندگی را در شرایط محیطی متنوع بهینه می کند. برای افزایش کیفیت و بهبود کارایی، این واحدها به مبدل های حرارتی شلنگ و پوسته Shell-&-Tube مجهز شده اند که عملکردی عالی و بدون افت را حتی با کیفیت پایین آب تضمین می کند.

چیلر کریر جدید سری 30RB با داشتن اجزای پیشرفته ای مانند شیر انبساط الکترونیکی با دقت بالا و کندانسور V شکل؛ کارایی تبادل حرارت را به حداکثر می‌رساند. علاوه بر این، مکانیسم های حفاظتی قوی، از جمله: سوئیچ جریان آب و برنامه ضد یخ زدگی (آنتی فراست)، عملکرد و پایداری سیستم را افزایش می دهد.

بر اساس سیستم جدید مصرف انرژی AHRI، پیش‌بینی می‌شود که چیلرهای جدید کریر در حوزه مصرف انرژی رتبه 4 ستاره را کسب کنند که باعث می شود تا چیلرهای 30RB کریر بعنوان چیلرهایی کارآمد و کم مصرف در بخش چیلرهای اسکرال و ماژولار قرار بگیرند.

شما میتوانید برای مشاوره، خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چیلرهای کریر با کارشناسان رستاک تجارت در تماس باشید.