چیلر جدید هایسنس ، وارد بازارهای جهانی شد. به گفته سایت هایسنس Hisense، نسل جدید چیلرهای تراکمی (چیلر هوا خنک) هایسنس، بار دیگر نام کمپانی تایوانی هایسنس را بر سر زبانها انداخته است. چیلرهای تراکمی و ماژولار جدید هایسنس که تقاضا برای آنها، روندی صعودی خود را حفظ کرده است با طراحی جدید و بازدهی بالای خود، فروش زیادی را بدست آورده است. چیلرهای تراکمی کمپرسور اسکرال هایسنس با ویژگیهای فراوان و مناسب خود، و با قیمتی کاملاً رقابتی در ظرفیتهای ۲۰ تن تا ۶۰ تن تبرید توسط هایسنس تولید و در بازارهای جهانی عرضه شده است. در ادامه با برخی از مشخصات فنی چیلرهای جدید هایسنس آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی چیلر هایسنس

سری جدید چیلرهای هایسنس Hisense با طراحی‌ ماژولار این قابلیت را خواهد داشت تا به ۲۴ چیلر هایسنس متصل شده و ظرفیت برودتی را به بیش از ۲۱۸۰کیلووات (2180Kw) معادل ۶۲۰ تن تبرید افزایش دهد.

استفاده از کمپرسورهای نسل جدید و سفارشی نوع اسکرال از برند آلمانی بیتزر (Bitzer) توانسته رضایت کارشناسان را کاملا جلب کند و کیفیت چیلرهای هایسنس را بهبود ببخشد.

بهره‌گیری از سری جدید کنترلرهای ABB و میکروپروسسور مرکزی هوشمند Baderus و همچنین وجود سیستم ایرادیاب خودکار از دیگر ویژگی هایی است که چیلر جدید هایسنس Hisense را از سایرین برجسته‌تر کرده است.

چیلر جدید هایسنس

همچنین چیلر جدید هایسنس با کسب گواهی‌های CE، ISO و TUV اروپا و AHRI و UC آمریکا صادرات خود به این دو منطقه را آغاز کرده و پیش‌بینی می‌شود هایسنس بار دیگر خود را به قله سیستم‌های سرمایشی دنیا نزدیک و نزدیک‌تر کند.

گفتنی است که در جدیدترین رتبه بندی ارائه شده توسط سازمان Ashrae، چیلرهای نسل جدید هایسنس رتبه بالاتری نسبت به دیگر چیلر سازهای صاحب‌نام اروپایی و چینی کسب کرده است.

  کاتالوگ چیلر هایسنس Hisense