بایگانی نوشته‌ها


خط تولید جدید چیلرهای کریر برای عرضه در بازارهای جهانی

خط تولید جدید چیلرهای کریر برای عرضه در بازارهای جهانی

کریر طیف جدیدی از چیلرهای با کارایی بالا را برای مراکز داده راه اندازی  کرده است که برای کاهش مصرف انرژی و انتشار کربن و در عین حال کاهش هزینه  های جاری برای اپراتورها طراحی شده است. این واحدها در ظرفیت‌های 486.4  کیلووات تا 1464 کیلووات موجود هستند، این واحدها بر اساس کمپرسورهای اسکرو  اثبات شده ساخته شده‌اند که عملکرد کارآمد، قابل اعتماد و عمر کاری طولانی  را تضمین می‌کنند.

فناوری خنک کننده هوای آزاد بلوباکس چیست؟

فناوری خنک کننده هوای آزاد بلوباکس چیست؟

واحدهای خنک کننده هوای آزاد بلوباکس (Free Cooling Bluebox) نیازهای رو به رشد دنیا در صرفه جویی انرژی را برآورده می کنند. چیلرهای بلوباکس برای کاهش هزینه‌های مصرفی و عملیاتی سیستم‌های برودتی و تهویه مطبوع طراحی شده اند که میتوانند برای دوره‌های کوتاه یا طولانی از سال، در دمای پایین محیط کار کنند.

چیلر خانگی چیست؟

چیلر خانگی چیست؟

چیلر خانگی یا مینی چیلر یک دستگاه سرمایشی است که برای خنک کردن محیط‌های مسکونی مانند آپارتمان‌ها، ویلا‌ها، و ساختمان‌های اداری کوچک تقریبا با مساحت حدود ۲۰۰ متر مربع مناسب می‌باشد. چیلر خانگی معمولاً دارای ظرفیت سرمایشی بین ۲ تا ۳۰ کیلووات است و می‌تواند به فن کویل‌های خانگی متصل شود.

همه چیز درباره چیلر آب خنک

همه چیز درباره چیلر آب خنک

در این متن به بررسی چیلر تراکمی آب خنک که به نام چیلر آبی نیز معروف است از جنبه های مختلف می پردازیم.ابتدا   اجزای آن و نحوه عملکرد آن را به تفصیل بیان می کنیم، سپس به بررسی مزایا  و  معایب، مصرف آب و برق و همچنین محدودیت های استفاده از آن در برخی  موارد و  مشخصات فنی کمپرسورهای مورد استفاده در آن می پردازیم.یکی از مهمترین سوالات این است که چیلر تراکمی آب خنک چقدر آب و برق مصرف می کنند که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

همه چیز درباره چیلر هوا خنک

همه چیز درباره چیلر هوا خنک

چیلر هوا خنک یا چیلر هوایی نوعی چیلر تراکمی است که عملکرد آن بر اساس سیکل تبرید تراکمی بخار است. فرایند دفع حرارت در کندانسور این نوع چیلر از طریق هوای محیط انجام می شود. از این نوع چیلر می توان در  تمام شرایط های مختلف اقلیمی استفاده کرد. چیلر هوایی یکی از رایج ترین و پر کاربردترین نوع چیلرها به منظور استفاده برای ساختمان های اداری و تجاری با ابعاد کوچک تا متوسط به شمار می آید.

کمپرسور اسکرال کوپلند

کمپرسور اسکرال کوپلند

کمپرسور اسکرال از شناخته شده ترین و پرمصرف ترین کمپرسورهای برودتی در حوزه تهویه مطبوع شناخته می شوند که به دلیل کارایی مناسب و راندمان بالا و قیمت بصرفه همیشه مورد توجه تولیدکنندگان و فعالان صنایع برودتی بوده اند.

آشنایی با مینی چیلر

آشنایی با مینی چیلر

مینی چیلر یکی از بهترین دستگاه های تهویه مطبوع که برای ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. اساس کار این دستگاه ها مانند چیلرهای تراکمی است که می توانند سرمایش ساختمان را به بهترین شکل ممکن به کاربران ارائه دهند.

داکت اسپلیت چیست؟

داکت اسپلیت چیست؟

​داکت اسپلیت که در واقع به اسپلیت های خانگی معروف است، تقریبا متداول‌ترین سیستم تهویه مطبوع در دنیاست که بسیاری برای تهویه هوا از آن استفاده می کنند. این دستگاه به طور کلی از یک هواساز و یک کندانسور تشکیل شده است و توسط مجموعه ای از لوله‌های مسی بهم متصل شده اند. البته شاید برخی داکت اسپلیت را هم‌تراز با کولرهای موجود در نظر بگیرند که این تفکر اشتباست.​

واردات، تأمین و فروش برترین برندهای تهویه مطبوع دنیا
درباره ما