چیلر هایسنس در ایران | سری جدید چیلر هایسنس توسط شرکت رستاک تجارت وارد بازار ایران شد. چیلر هایسنس با طراحی‌ ماژولار این قابلیت را خواهد داشت تا به ۲۴ چیلر تراکمی دیگر متصل شده و ظرفیت برودتی را به بیش از ۲۱۸۰ کیلووات (2180Kw) معادل ۶۲۰ تن تبرید افزایش دهد. 

استفاده از کمپرسورهای نسل جدید و سفارشی نوع اسکرال از برند آلمانی بیتزر Bitzer در چیلرهای هایسنس ، توانسته رضایت کارشناسان را کاملا جلب کند و کیفیت فنی چیلرهای ماژولار این برند تایوانی را بهبود ببخشد.

چیلر هایسنس ، با بهره‌گیری از سری جدید کنترلرهای ABB آلمان، میکروپروسسور مرکزی هوشمند Baderus و همچنین استفاده از سیستم ایرادیاب اتوماتیک؛ توانسته محصول منحصربفردی را ارائه کند که از لحاظ کیفیت در صنعت تهویه دنیا قابل بحث است.

چیلر هایسنس در ایران

همچنین چیلر هایسنس با کسب گواهی‌های CE، ISO و TUV اروپا و AHRI و UC آمریکا صادرات خود به این دو منطقه را آغاز کرده و پیش‌بینی می‌شود هایسنس بار دیگر خود را به قله سیستم‌های سرمایشی دنیا نزدیک و نزدیکتر کند.

گفتنی است که در جدیدترین رتبه بندی ارائه شده توسط سازمان AHRI، چیلرهای نسل جدید هایسنس رتبه بالاتری نسبت به برخی از برندهای صاحب‌نام اروپایی و آسیایی کسب کرده است.

کاتالوگ چیلر هایسنس Hisense