جدول مشخصات کمپرسور اسکرال کوپلند ZR یکی از نیازهای اساسی فعالان حوزه برودتی است. کمپرسورهای امرسون کوپلند Emerson Copeland (تولیدات اسکرال) برندی اصالتا آمریکایی است که سال‌های سال در بازارهای تهویه مطبوع و صنایع برودتی حضور داشته است. امرسون کوپلند، یکی از برندهای پرطرفدار و محبوب صنایع سرمایشی است و در بین اهالی و فعالان این صنایع بخوبی شناخته شده است. مشخصات فنی کمپرسورهای اسکرال کوپلند ZR ، این امکان را به شما میدهد تا از مشخصات فنی و جزییات هر یک از مدل‌های سری ZR کمپرسورهای اسکرال برند امرسون کوپلند آگاهی کسب کنید.

در جدول مشخصات فنی کمپرسورهای اسکرال کوپلند، تمام اطلاعات فنی مورد نیاز کمپرسورهای تک فاز و سه فاز سری ZR (از مدل ZR22 تا ZR48) قابل بررسی و مشاهده است. در این جدول، جزییات. ویژگی‌های فنی مدل‌های مختلف ZR کوپلند به تفکیک مشخص شده است. ظرفیت کمپرسور به کیلووات، توان برودتی کمپرسورها به Btu/h (بی تی یو بر ساعت)، نوع مبرد، حجم مبرد هر مدل، نوع روغن و سایر مشخصات کمپرسورهای ZR امرسون کوپلند به تفصیل ارائه شده است.

نحوه نامگذاری کمپرسورهای ZR کوپلند

نحوه نامگذاری کمپرسورهای کوپلند، یکی از موضوعاتی است که فعالان حوزه تهویه مطبوع و حتی بسیاری از فروشندگان کمپرسورهای اسکرال کوپلند نیز نسبت به آن دچار ابهام و سردرگمی هستند. نحوه نامگذاری کمپرسورهای برودتی با یکدیگر متفاوت است و سیستم نامگذاری مختص خود را دارند. اکثر کمپانی‌های معتبر تولید کننده کمپرسور در دنیا، اطلاعات فنی و مشخصات کامل محصول تولیدی خود را با استفاده از اعداد و حروف انگلیسی، نامگذاری می‌کنند. در واقع، این روش برای خلاصه کردن اطلاعات فنی و اختصاری کردن مشخصات مدل‌های مختلف کاربرد زیادی دارد. در تصویر پایین، نحوه خوانش و شیوه نامگذاری کمپانی کوپلند برای کمپرسورهای اسکرال سری ZR را مشاهده خواهید کرد.

مشخصات کمپرسورهای اسکرال کوپلند ZR

درباره کمپرسورهای اسکرال ZR کوپلند

کمپرسورهای اسکرال ZR کوپلند بصورت اختصاصی برای استفاده در حوزه تهویه مطبوع Air conditioning و مصارف سرمایشی طراحی و تولید شده است. از این نظر میتوان به جرات گفت که کمپرسورهای اسکرال ZR بهترین گزینه برای استفاده در سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی هستند. سیستم‌هایی نظیر: کولرهای گازی پنجره‌ای و اسپیلت، یونیت‌های داکت اسپیلت، مینی چیلرهای تراکمی و کندانسینگ یونیت‌های سردخانه‌ای محسوب می‌شوند. اگرچه بسیاری از چیلرهای تراکمی ظرفیت بالا نیز از این کمپرسورها استفاده کزده و می‌کنند. در آخر باید اذعان کرد که کمپرسورهای اسکرال کمپانی امرسون کوپلند بدلیل کیفیت بالا و کارایی مطلوبی که ارائه می‌دهند؛ در بسیاری از کشورهای دنیا کاربرد گسترده‌ای دارند.

مشخصات کمپرسور اسکرال کوپلند ZR

مشخصات کمپرسورهای اسکرال کوپلند را با جزییات فنی بطور اختصاصی برای کاربران وبسایت رستاک تجارت تهیه شده تا براحتی نیاز خود را برطرف کنند. برای مشاهده جدول کامل مشخصات و اطلاعات فنی کمپرسورهای اسکرال ZR کوپلند ؛ کافیست بر روی عکس ذیل کلیک کرده و پس از باز شدن جدول مشخصات فنی در صفحه جدید ، مدل موردنظر خود را بیابید و بر روی لینک آن دوباره کلیک کنید.

شما میتوانید جدول مشخصات فنی کمپرسور اسکرال کوپلند (سری ZR) را از همین لینک و یا از طریق عکس زیر دانلود کنید. برای دریافت کامل جدول مشخصات کمپرسورهای اسکرال کوپلند (سری ZR) فقط کافیست بر روی عکس کلیک کنید و سپس با انتخاب مدل مدنظر خود به صفحه جدیدی که حاوی اطلاعات مربوط به آن مدل است ، وارد خواهید شد.

مشخصات کمپرسور اسکرال کوپلند ZR

دریافت فایل PDF مشخصات کمپرسورهای ZR کوپلند

Copeland Scroll ZR (therastaak.com).pdf